zaterdag 9 juli 2011

My New Clothing

Hey everyone,

Afgelopen dinsdag was ik gaan shoppen in maastricht met mijn moeder, ik heb een aantal nieuwe dingetjes gekocht. Hieronder zal ik deze posten maar er zitten ook een paar dingetjes bij die ik niet nieuw heb.
Maandag ga ik op vakantie met een goede vriendin van mij, we gaan naar Malgrat in Spanje. Ik heb er heel veel zin in. Lekker aan het strand, zwemmen in de zee, uitgaan in de discotheeks. Mijn broer is gisteren naar Lorett vertrokken met vrienden, dat ligt dicht bij malgrat. Hij zegt dat het daar nu 35 graden is, dus daar is het dan lekker warm. Als ik in Malgrat ben ga ik ook een dagje shoppen in Barcalona, ik ben daar als een geweest toen ik in groep 7 zat. Het is daar echt mooi en je kunt er ook leuk shoppen. Ik ben al druk bezig met mijn koffer inpakken, nou zeg wat is dat toch gekkenwerk. Ik neem altijd veel te veel mee als ik op vakantie ga, omdat ik nooit kan kiezen wat ik mee wil nemen. Morgen zal ik nog mijn laatste post plaatsen voordat ik op vakantie ga. Maar nu eerst mijn nieuwe kleren.

Enjoy Watching





















Geen opmerkingen:

Een reactie posten