donderdag 7 juli 2011

Start of something new

Me so sorry guys! Ik heb echt al té lang niets meer gepost, ik heb me alleen maar op school gefocust. Maar gelukkig is het nu vakantie en heb ik genoeg tijd om veel te bloggen. Ik ga met een goed gevoel de vakantie in want ik ben OVERRRR. Say hello to 4 atheneum. 1 minpuntje: Ik ga maandag alweer op vakantie dus zal ik wéér 11 dagen niet bloggen, maar de komende 3 dagen zal ik wel nog een aantal keren iets posten. Ik wil de komende paar weken echt een goede start maken met bloggen, het lijkt me echt heeeel leuk.
Het werd weer eens tijd voor foto's te maken. Vorige week vrijdag ben ik met een vriendin naar Maastricht geweest, toen heb ik veel leuke dingen gezien, maar helaas had ik het geld niet bij me om die dingen te kopen, toen ik dat tegen mijn ''allerliefste'' mama zei wilde ze met mij teruggaan om voor die leuke dingen te gaan kijken. Morgen zal ik deze dingetjes posten. Vandaag heb ik nieuwe outfitfoto's gemaakt met een vriendin waar ik vannacht ook bij blijf slapen. Hieronder zien jullie de resultaten van onze ''mini fotoshoot''.

Kisses, Kiona





Short: Primark (4,95)
Blazer: Zara (49,95)
Top: H&M (5,00)
Rings: H&M (5,00)
Oorbellen: Primark (1,95)
Horloge: Icewatch (59,00)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten